FANDOM

Koń czystej krwi arabskiej
Koń czystej krwi arabskiej-nowy wygląd
Informacje podstawowe
Typ Gorącokrwisty
Rozmiar od 148 cm do 158 cm
Najpopularniejsza maść Jasnosiwa
Najlepsze umiejętności Prędkość, wytrzymałość
Umiejętności
Wytrzymałość 70%
Prędkość 90%
Ujeżdżenie 66%
Galop 62%
Kłus 20%
Skoki 42%

Koń czystej krwi arabskiej - jedna z ras koni wierzchowych występujących na Howrse. Zajmuje 1 miejsce w rankingu popularności koni. Ma 148 cm do 158 cm. Jego dobrą stroną jest prędkość, wytrzymałość i ujeżdżanie.

WyglądEdytuj

Koń czystej krwi arabskiej dzieli swoją pozę z Angloarabem Shagya. Źrebaki różnią się od innych koni ogonem, który nieco sterczy do góry. U dorosłego konia ogon sterczy do góry trochę bardziej niż u źrebięcia.

Możliwe maściEdytuj

  • Jasnosiwa 17%
  • Siwa w herczce 12%
  • Siwa Jabłkowita 11%
  • Kasztanowata 10%
  • Ciemnogniada 10%
  • Ciemnokasztanowata 9%
  • Jasnokasztanowata 7%
  • Skarogniada 6%
  • Gniada 5%
  • Kara 4%
  • Dereszowata 4%
  • Kasztanowatodereszowata 2%
  • Brudnokasztanowa 1%
  • Myszata 1%
  • Bułana 1%
  • Izabelowata (maść dostępna, tylko z Jabłka Vintage)

Wykorzystywanie w howrseEdytuj

Jeździectwo KlasyczneEdytuj

Wyścigi galopemEdytuj

Te zawody są chyba najlepszym wyjściem jeśli zdecydujecie się na klasycyzm. Araby mają optymalny poziom galopu i niesamowitą prędkość. Ujeżdżenie mogłoby być wyższe, ale jest zadowalające.

Wyścigi kłusemEdytuj

Tutaj już gorzej. Może i mają dobry poziom prędkości i nawet nawet ujeżdżenia, ale nie zmienia do faktu, że kłus to ich Pięta Achillesowa. Raczej nie zdobędą tutaj wysokich osiągnięć.

UjeżdżanieEdytuj

To pójdzie im na tym samym poziomie co wyścigi kłusem. Oczywiście prestiż zawodów zależy od poziomu ujeżdżenia, ale dochodzi do tego marny kłus i taki sobie galop. Lepiej odpuście te zawody.

Skoki przez przeszkodyEdytuj

Zależy od skoczności, a Araby raczej nie są w tym dobre. Sytuacje może tylko uratować wysoki poziom prędkości i dość dobre ujeżdżenie. Tak, więc Arab nie zostanie w tym mistrzem.

Bieg przełajowyEdytuj

Po pierwsze wytrzymałość co daje duży plus, ale potem są skoki które są dosyć słabe. Następnie zadowalające ujeżdżenie. Na pewno będzie miał większe szanse niż w skokach przez przeszkody, lecz nie zajdą tu wysoko.

WesternEdytuj

Barrel racingEdytuj

Araby sprawdzą się w tym świetnie. Wszystko zależy od prędkości, wytrzymałości i galopu, a dwa pierwsze są u niego najwyższymi punktami. Galop też nie jest zły. To, do jakiej grupy się zakwalifikujemy zależy od prędkości.

CuttingEdytuj

To tego są przystosowane najlepiej. Najwięcej zależy od wytrzymałości czyli prawie najlepszej umiejętności. Prędkość jest też ważna, a to jest jego najlepsza umiejętność. Ujeżdżenie jest na wysokim poziomie.

ReiningEdytuj

Western pleasureEdytuj

TrailEdytuj

Wykorzystywanie w świecie prawdziwymEdytuj

GaleriaEdytuj